За по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата отбудсмани на "Топлофикация София", клиентите на дружеството са подали повече от сто жалби. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода. Това коментира Деян Дянков, който е единият от тримата обществени посредници.
"Тук също трябва да се обърне внимание, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от „Топлофикация“ нещата стават по-сложни", обяснява още той.
По неговите думи при такива случаи могат да се намерят решения. Въпреки това абонатите трябва да гледат по-внимателно и да сравняват с предходен период какво са ползвали, като така лесно могат да намерят нужния отговор, допълва БНР.
Очаква се до петък да бъде пуснат и сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация София". Там желаещите ще могат да подават заявление за жалби.