Земеделското министерство с маркетингова стратегия за българските винопроизводители

25.01.2023 | 09:50
по статията работи: econ.bg
Работим активно за включване на обекти за винен и ловен туризъм в новата дигитална карта на България, каза Тодор Джиков
Земеделското министерство с маркетингова стратегия за българските винопроизводители
Снимка: под лиценза на creative commons

В Министерството на земеделието работим активно за включване на обекти за винен и ловен туризъм в новата дигитална карта на България. Това заяви заместник-министърът на земеделието Тодор Джиков на среща по проект „Модернизация на туристическите услуги в България чрез виртуална реалност, дигитални туристически маршрути и широко социално включване през съвременните IT решения“. 

Аграрният заместник-министър посочи, че виненият туризъм дава живот на много селски общини и на регионите като цяло. Той коментира още, че при него посетителите не просто търсят дегустация на вино, но те посещават и културно-исторически забележителности, отсядат и в места за настаняване, търсят и други търговски обекти. По думите му страната има и много добри условия за ловен туризъм, който има потенциал за привличане на гости от цял свят. 

„Инициативата за създаване на дигитална карта и маршрути е изключителна, защото отваря нови хоризонти в няколко отрасъла. Надявам се работата по този проект да продължи и след мандата на служебния кабинет, защото е интересен и важен за бизнеса“, посочи още земеделският заместник-министър.

Тодор Джиков информира, че в момента се работи по организацията за участие на страната ни в едно от най-големите винени изложения „ПроВайн“. Той уточни, че форумът e изцяло „Бизнес за бизнеса (B2B)“, като предоставя възможност на родните производители да сключват директни договори за продажба.

„Министерството на земеделието разработва и маркетингова стратегия за развитие на българските винопроизводители в различните сегменти с три годишен хоризонт“, съобщи заместник-министър Джиков. Той уточни, че се търсят и възможности за нейното финансиране, като в този период се очаква тя да покаже своята ефективност за популяризиране на сектора и за намиране на нови пазари.

Заместник-министърът допълни, че предвид икономическите турболенции е нужно да се обмислят и варианти родни продукти да се представят на азиатските пазари, където ситуацията е по-стабилна.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...