Излизат резултатите от проверките на високите сметки за парно

31.01.2013 | 08:19
по статията работи: Лили Бончева
Фандъкова настоява потреблението да се отчита всеки месец
Излизат резултатите от проверките на високите сметки за парно
Снимка: Sxc.hu

Днес се очакват резултатите от проверките за това колко от сметките за парно за декември 2012 г. в София са завишени и каква е причината за повишаването им.

Жалбите на гражданите ще бъдат разглеждани и след днешния краен срок на проверката, обясни столичният кмет Йорданка Фандъкова. Установените грешки от декемврийските фактури ще бъдат коригирани в следващите сметки за парно.

Тя настоя парното да се отчита всеки месец. "Очаквам да се преложат и варианти за промени в договорите между "Топлофикация" и топлинните счетоводители. Бих искала, след като се дават около 6 милиона лева годишно на топлинните счетоводители, те да имат отговорност пред клиентите да дават яснота. За мен е недопустимо самите прогнозни сметки да не са известни на клиентите. Това означава, че някой решава вместо мен колко аз ще потребявам през следващия месец и след това "Топлофикация" трябва да обяснява защо сметката е такава. Очаквам от ръководството на "Топлофикация" мерки, конкретни предложения, а не само резултати от проверките", каза Фандъкова, цитирана от БНР.

Самата "Топлофикация" подля вода на топлинните счетоводители, като заяви, че също се е регистрирала да прави дялово разпределение на енергията и сред нейните близо 6000 абонати няма нито един подал жалба за сгрешена сметка. Шефът на общинската фирма дори призова софиянци, които не са доволни от топлинните си счетоводители, да се премесят при тях. Това обаче не може да се случи за всеки едни абонат поотделно. Нужно е поне съгласието на входа, кометира в. "Стандарт".

Ако все пак не се стигне до такива драстични промени като премахване на топлинните счетоводители, със сигурност ще се отиде към преразглеждане на договорите им с "Топлофикация".

"Тези дружества на практика не носят никаква отговорност за сметките, които правят и подават", коментира още Фандъкова. "Те минават, отчитат, дават си данните, но защо са такива - не отговарят. В същото време не носят ангажимент по самото събиране на парите и взаимоотношенията с клиентите. Напротив, хората се оплакват от лошо отношение, когато искат да изяснят с тях сметките си", обясни Фандъкова.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 02.12   1375 г. – Българският монах Киприан е ръкоположен за митрополит на Киев и Литва. 1804 г. – Наполеон Бонапарт е коронован в катедралата Нотр Дам за император на...