ИнтерИмидж и Job Tiger се обединяват за изграждане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower

03.06.2019 | 17:55
по статията работи: econ.bg
Темата за привличане, мотивиране и развитие на качествени кадри е сред горещите казуси, пред които се изправя бизнесът у нас през последните няколко години
ИнтерИмидж и Job Tiger се обединяват за изграждане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower
Снимка: под лиценза на creative commons

Две от водещите компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации (ИнтерИмидж)  и управлението на човешките ресурси (JobTiger)  представят първата по рода си комплексна услуга за бизнесите  – независимо от техния мащаб, сфера на дейност или брой служители. 

Темата за привличане, мотивиране и развитие на качествени кадри е сред горещите казуси, пред които се изправя бизнесът у нас през последните няколко години. Инструментите, с които компаниите се справят с предизвикателството, са силен вътрешен отдел „Човешки ресурси“  и работа с външен консултант. В ролята на външен експерт успешно навлязоха агенции за връзки с обществеността с цел да създават и комуникират корпоративните истории ефективно и към правилни публики. Сред очакваните резултати са силна разпознаваемост на корпоративната марка, дейността на компаниите вътре и извън тях, човешкото лице на бизнеса и предимствата на работната и екипна среда.

Според Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на пиар агенция ИнтерИмидж, и Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger, територията между „полето“ на експертите по човешки ресурси и външните консултанти остава непокрита. Работата само навътре или само извън компаните остава автономна и двете половини на цялото остават разделени.

ИнтерИмидж и JobTiger обединяват усилия и конструират пакет от дейности, които ефективно повлияват средата както вътре в компаниите, по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън нея по отношение на разпознаваемост, разбиране за профила на компанията и популяризиране на нейното човешко лице. 

Услугата включва вътрешен одит по патентована методология и оценка на изходната ситуация вътре в компанията, създаване на инструментариум за подобряване на вътрешната среда с периодична оценка на постигнатото, разпознаваемост и публичност към външни публики, работа с партньори, организации, посланици и лидери на мнение.  В обхвата влиза и стандартният набор от комуникационни инструменти като ситуиране спрямо конкуренти, конкурентен анализ, social media listening, share of voice, връзки с медии и създаване на съдържание.

„Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, казва Светлозар Петров от Job Tiger.

„Комуникациите в днешно време трябва да бъдат завършен цикъл и никой бизнес не може да си позволи да работи само с една целева публика, нито да работи по разнопосочен начин с различни публики. Именно там е нашата роля“ – допълва Катя Димитрова от ИнтерИмидж. 

Експертните екипи на двете компании са сред първите специалисти по изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...