С 20% да се намалят таксите, които oбщина Пловдив прибира от рекламните съоръжения, настояват от Асоциацията за външна реклама.
Заради финансовата криза 60 на сто от фирмите в бранша са фалирали, а голяма част от останалите са на ръба на оцеляването, разказа председателят на организацията Румен Кривицки. Искането е съгласувано със всичките 11 рекламни фирми, действащи в Пловдив, и вече е депозирано в общината.
Освен това, от асоциацията са подготвили и меморандум, с който да се регламентират отношенията между тях и администрацията. Фирмите настояват да имат право на глас при обсъждането на въпроси, свързани с градската визия.
Искането за 20% намаление на таксите за поставяне на билбордове и рекламни материали среща пълната подкрепа на заместник-кмета Георги Тютюков и общинския съветник Константин Георгиев, предаде БНТ-Пловдив. Според тях администрацията е длъжна да подава ръка на пловдивския бизнес, още повече че подобно намаление няма да се отрази драстично на бюджета.
Предложението за промяна на общинската наредба, която определя наемите за рекламните съоръжения, ще бъде внесено за разглеждане на сесията на 8 септември. Преди това, на 3 август, ще се проведе обществено обсъждане на проблемите в бранша.