Как козметичните брандове опазват околната среда

24.11.2021 | 09:00
по статията работи: Econ.bg
Как козметичните брандове опазват околната среда
Снимка: makeup

Процентът на вредни емисии във въздуха и изхвърлените отпадъци в околната среда се покачват значително. До преди няколко години под обстрела на еколозите от цял свят бяха предприятията и заводите, автомобилите, корабите и моторните водни превозни средства. С провеждането на различни проучвания обаче, обвиненията се преместиха върху разкрасителната и модна индустрия. Знаем за влиянието на бързата мода. Козметичните компании пък отнасят все повече нападки, заради неразградимите си опаковки и разбира се, заради тестването върху животните. 

Има обаче брандове, които са разработили концепцията си изцяло в полза на природата и в следващите редове ще ви споделим за един от тях.

Представяне на бранда

Френската марка “Nuxe” е сред най-предпочитаните марки от милиони потребители по света.  Още от самото си създаване като малка лаборатория през 1990 г., концепцията на основателката е да направи линия разкрасителни продукти, която да е с дотолкова пречистен, растителен състав, че да може да се предлага в аптеките. За щастие днес може да ги откриете и в онлайн магазините, където да разгледате целия асортимент на бранда https://makeup.bg/brand/111282/.

Годините разработване на формули носят неминуем успех. Според проучване от 2018 г., иконичното сухо масло за тяло и коса на марката е най-продаваният по рода си продукт във фармацевтичните обекти не само във Франция, но и в още седем държави. То показва още, че на всеки 11 секунди, някъде по света се купува по една опаковка от него.

Екологична ангажираност

Опазването на природните ресурси е основна грижа за марката от процеса на проектиране и избора на естествени съставки до опаковката.

Специалистите им следят за географския произход на всяка растителна съставка, като не използват защитени такива. Формулите им са 80% биоразградими, веган са и нямат нито един животински компонент. Екологично проектираните им 50-мл бутилки са изработени от рециклирани материали, с оптимизирано тегло, които спестяват годишното потребление на вода от един французин за период от две години, унищожаването на 244 дървета и емисии от автомобил, извършващ 28 пътувания по света.

 

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 01.12   1145 г. – Започва Вторият кръстоносен поход. 1347 г. – Българският цар Иван Александър се жени за еврейката Сара, която приема свето кръщение и християнското...