EVN Bulgaria и "Български пощи" организират конкурс на тема: „Търсим най-учтивата пощенска служителка". Целта е чрез гласуване от страна на клиентите да бъде избрана служителката, която обслужва клиентите по най-вежлив и любезен начин.
Конкурсът се провежда под мотото: „Да посрещнем клиента с усмивка". Той ще стартира от началото на 2010 г. и ще приключи през април 2010 г. Всеки клиент, който заплаща на каса на "Български пощи", ще има възможност чрез попълване на интересен формуляр да изрази своето удовлетворение от доброто обслужване на съответната служителка на каса. Необходимо е само клиентът да напише името на служителката, от чието обслужване той е останал доволен в този формуляр, както и своето име. Попълненият формуляр се пуска в специална кутия до всяка каса и участва в томбола с награди.
Междувременно в понеделник (14 декември) беше открита реновирана каса за заплащане на електро- и топлоенергия в централния пощенски клон във Велинград, съобщиха от EVN.