Близо 55 долара са готови да платят рекламодателите за всеки клик върху обявата си, която Google показва заедно с откритите резултати при задаване на ключовата дума insurance (застраховане).
До този извод са стигнали анализаторите от американската компания Wordstream, която се занимава с изучаването на ключовите думи в интернет. Те са „преровили“ над един трилион англоезични запитвания с цел засичане на думите, носещи на Google най-добра печалба от реклама, пише Insmarket.bg.
Wordstream е пресметнала това с помощта на услугата контекстна реклама – Google AdWords. Чрез нея компаниите сами избират ключовите думи, с които публикуват своята реклама.
Цената за публикуване рекламодателят също определя сам, но се подразбира, че колкото по-малко е готов да плати, толкова по-ниско индексирано в търсачката остава посланието му.
Оказва се, че най-печелившата за Google (отчитайки цената и честотата на търсене) е думата insurance (застраховане). Рекламодателите са готови да платят по 54,91 долара за всеки клик върху обявата си.
В първата петица на "най-скъпите" думи влизат още loans (заеми) – 44,28 долара , mortgage (ипотека) – 47,12 долара, lawyer (адвокат) – 47,07 долара и credit (кредит) с 36,06 долара за клик.
Приходите от реклама съставляват 97% от всичките за Google. По информация на Business Insider се оказва, че през тази година приходите на гиганта са на път да достигнат 60 млрд. долара, като почти цялата тази сума идва от реклами.
При търсене по дума insurance, Google откри днес около 292 млн. резултата.