Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) запознаха туристическия бизнес със специално разработен Наръчник за привличането на български туристи. По време на семинар, които се проведе днес в Правец, присъстващите дискутираха начините за анализ на туристическия пазар, както и създаването и управлението на конкретни маркетингови продукти и инструменти. Бяха представени и реални казуси и решения от практиката, както и възможности за финансиране на проекти в сферата на туризма по Оперативна програма "Регионално развитие".
Семинарът има за цел да насърчи развитието на туристическия сектор и създаването и управлението на по-добри туристически продукти за български туристи, както и да представи ефективни инструменти за маркетинг и привличане на повече туристи от страната, съобщават от министерството.
Събитието е вторият от поредица информационни семинари за бизнеса в шестте района за планиране в страната. Те са част от програмата на МИЕТ за насърчаване на вътрешния туризъм в България. На форума присъстваха представители на туристически фирми, туристически неправителствени организации, туристически информационни центрове, общинска и областна администрация и заинтересовани страни в областта на туризма.
Проектът "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България" е финансиран по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 "Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване" на "Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013 г.".