За четвърта поредна година класацията “Любимите марки” стартира надпреварата за любими марки на потребителите в България. Инициативата от тази година се провежда официално от сп. Business Lady. За разлика от други класации, "Любимите марки” разчита на номинации, основани единствено на потребителските предпочитания и представя потребителското мнение за всеки бранд.
Подбрани са 25 категории и категорията “Застрахователи” е една от тях. Всеки потребител има възможност да определи коя е негoвата любима марка чрез онлайн гласуване. Критерият, по който се излъчват марките във всяка категория е броят на гласовете за съответната марка в съответната категория. Потребителят е този, който избира своята любима марка. Марката на ЗАД “Виктория”е сред 6-те марки в категорията “Застрахователи”, номинирани за втори етап в класацията, които продължават напред към втори кръг на класацията “Любимите марки”.
Подкрепата на потребителите е голяма чест за ЗАД “Виктория”, която вече 10 години се грижи за спокойствието на своите клиенти. Да превръща своите клиенти в приятели, да ги вдъхновява да мечтаят, да им подсигурява спокойствието, за да постигат мечтите си и да побеждават заедно със ЗАД “Виктория” е мисията на дружеството. Лесно е да обслужиш клиента добре, трудно е да надминеш очакванията му, да го обгрижваш и да го спечелиш за приятел. “10 години – приятелят до теб” е мотото за 10 годишнината на ЗАД “Виктория” на българския пазар.
Приятели, благодарим Ви, че ни подкрепяте! С Ваша помощ ще продължим заедно напред! Гласувайте за ЗАД “Виктория” във втория кръг на класацията “Любимите марки” до 12.04.2012 на www.mylovemarks.eu. Благодарим Ви, приятели!
*Информацията на партньор на Econ.bg