Международна конференция в София събира топ мениджъри в комуникациите

23.10.2013 | 09:40
по статията работи: Петя Бързилска
Във фокуса - дигиталната революция и промените на PR бизнеса и комуникациите в променящата се среда
Международна конференция в София събира топ мениджъри в комуникациите

Директорът стратегически комуникации на кабинета на британския премиер в годините 1997 – 2007 Тони Блеър – Алистър Кембъл, пристига в България, за да участва в конференция по публични комуникации, която ще се проведе на 6-ти ноември в столичния хотел Хилтън. Конференцията е на тема "Силата на интелигентните комуникации" и е организирана от водещата агенция в сферата на комуникациите и PR – Юнайтед Партнърс. Конференцията ще се проведе като част от дейностите по представяне на клон за Централна и Източна Европа на Международната асоциация за връзки с обществеността – IPRA. Econ.bg е медиен партньор на събитието.

Конференцията поставя фокус върху дигиталната революция и промените на PR бизнеса и комуникациите в условията на променящата се среда. Събитието ще събере топ лидери от сектора на комуникациите, представители на чуждата дипломация у нас, представители на медиите и специалисти по PR и стратегически комуникации от България и Централна и Източна Европа.

Освен него, участие в конференцията ще вземат и водещи мениджъри от компании и организации като Procter & Gamble, IBM, Кристоф Жинисти, президент на IPRA за 2013г., както и Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, който ще сподели ценни съвети как на практика да създаваме и разказваме истории.

Темата на презентацията на Себастиан Хейновски е обусловена от промените в комуникационната среда, които се налагат от социалните медии. Компаниите и марките могат да се свържат директно със своите потребители –комуникацията вече не е просто изпращане на съобщение до медиите. „PR отделите и агенциите се превръщат в създатели и издатели на съдържание. Дали посланията им ще стигнат до потребителите, зависи единствено от това дали историите, които разказват, са оригинални, емоционални и поднесени по интересен начин. Това е предизвикателство пред всички комуникационни специалисти“, разказва Хейновски.

Записвания могат да бъдат направени до 5 ноември на следния линк: http://www.ipra-cee.com/checkout/, както и на място по време на конференцията.

Повече за програмата и говорителите на конференцията, можете да намерите тук: www.ipra-cee.com. В прикачения документ също може да видите програмата на събитието.

Следете ни за новости  и на Facebook и Twitter.

За Алистър Кембъл:

Алистър Кембъл е писател, комуникатор и стратег, познат най-вече на публиката като говорител, прес аташе и директор стратегически  комуникации на бившия британски премиер Тони Блеър. В настоящето той разпределя времето си между писане, участия в професионални събития, благотворителност, политика и различни PR кампании.

За Себастиан Хейновски:

Себастиан Хейновски е изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, най-голямата PR агенция в Полша. Хейновски е всепризнат експерт в областта на кризисната комуникация и социалните медии. В момента работата му е свързана със стратегическото консултиране на компании от сектора на бързооборотната търговия, както и някои от компаниите, лидери на фондовата борса. Хейновски е и съветник в кабинета на Президента на Полша.

За IPRA:

IPRA е единствената в света международна асоциация  за индивидуално членство на  специалисти в сферата на връзките с обществеността. Асоциацията предлага възможност за комуникация с голям брой висши мениджъри и специалисти в сферата на бизнеса, образованието, неправителствения сектор и публичните комуникации от над 100 държави. IPRA има повече от 50 годишен опит в насърчаването на професионалното развитие. Създател е и организатор на световните Златни награди за отличие (Golden World Awards for Excellence).

За Юнайтед Партнърс:

Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните петнадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, а през последната година и дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, ING Life, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Фондация „Димитър Бербатов” и др.  През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория „Най- добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble. Повече информация на: www.united-partners.com

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Катаджия спира кола... - Защо карате с превишена скорост? - Ами заседях се с приятели, празнувахме Великден, а пък жената сигурно се е притеснила. - Какъв Великден, той мина преди няколко...
На този ден 02.08   338 пр.н.е. – армията на Филип II постига решителна победа в Битката при Херонея, което осигурява хегемония на македонското царство в Гърция. 216 пр.н.е. –...