Снимка: Econ.bg
Национална агенция "Пътна инфраструктура" (НАПИ) обявява старт на обществен дебат по темата трябва ли да има рекламни съоръжения в сервитутната зона на републиканските пътища, съобщиха от Областно пътно управление - Пловдив. НАПИ обяви дебата в официалния си сайт www.napi.government.bg и призовава за участие в дебата гражданите и институциите.
Агенцията разчита на помощта и активното участие на медиите в осъществяването на подобен дебат като отправя покана до редакциите да изпратят своите позиции по въпроса "за" или "против" билбордове по републиканските пътища и по какъв начин всяка българска медия или информационен сайт виждат личния си принос в подобен обществен дебат? Областните пътни управления в страната, като част от структурата на НАПИ, участват активно в дебата.
“Бихме се радвали, ако ни изпратите предложения за формàта на реализиране на подобна инициатива, за законодателни и нормативни промени, за аудитория, към която се ангажирате/ предлагате да се насочи дебатът, споделен опит на ваши чуждестранни колеги в тая област, сапътстващи инициативи, изобщо целесъобразност на въпроса да има ли рекламни съоръжения на 3 метра от ръба на пътното платно в България”, се казва в писмото-покана.