Над 35 000 посещения на граждани и представители на фирми са спестени от Информационния център на Националната агенция за приходите (НАП) за първите три месеца на 2009 г.
От началото на годината до 31 март 2009 г., чрез телефона за информация на агенцията 0700 18 700 са обслужени 34 000 обаждания, а служителите на Информационния център са отговорили на близо 2100
въпроса.
Най-честите въпроси, чиито отговори търсят клиентите на Агенцията са свързани с попълването на годишните данъчни декларации, документите, които се подават заедно с декларациите, ползването на
отстъпки и облекчения, съобщиха от НАП. Хората се интересуват и как могат да възстановят здравноосигурителни права, да се освободят от внасяне на здравни вноски. Клиентите на администрацията търсят
помощ и за това как могат да си платят данъците и осигурителните задължения – начини на плащане, срокове, банкови сметки, кодове за вид плащане.
До края на април Информационният център на НАП ще е с работно време от 8.00 до 18.30 ч. всеки делничен ден, като обаждането се таксува на цената на един градски разговор за абонати на БТК и според
тарифния план за абонати на мобилните оператори. Запитвания могат да се изпращат и на имейл адрес:
infocenter@nra.bg.