НАП обслужила над 3 млн. клиенти за седеммесечието

02.09.2009 | 14:21
по статията работи:
Обслужването в офисите на приходната агенция в София се подобрило след въвеждането на системите за управление на опашките
НАП обслужила над 3 млн. клиенти за седеммесечието

Над 3 млн. клиенти са обслужени от януари до юли чрез системите за управление на опашките, внедрени в териториалните структури на Националната агенция по приходите (НАП).

От пускането в експлоатация на първото електронно устройство до сега времето за обслужване на един клиент е намаляло двойно. Системите за управление на опашките отчитат, че сред най-често използваните услуги са подаване на данъчни и осигурителни декларации и проверка на здравноосигурителен статус. Първата система за управление на опашките беше инсталирана в офис „Изток" на Териториална дирекция на НАП София град през април 2008 г. В момента със система за управление на опашките разполагат 31 офиса на НАП в цялата страна.

Като цяло отзивите на клиентите на администрацията за работата на системите за управление на опашки са положителни. Значително е подобрено и обслужването и в офисите на ТД на НАП София град.

След въвеждането на електронните системи се оптимизира работния процес в салоните за обслужване на клиенти. Това е така, защото в момента всички гишета в салоните обслужват клиенти за всички услуги, които се предлагат от администрацията, докато по-рано имаше специализирани гишета за различните видове услуги (например прием на декларации, ДДС-регистрация, здравен статус и т. н.).

Освен това системите за управление на опашки са една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги, всеки клиент има номер, знае кога ще му дойде реда, елиминира се моментът на пререждането. Системите позволяват и стриктен контрол върху работата на служителите на НАП. Те автоматично отчитат средното време за обслужване, времето за изчакване и скоростта, с която даден инспектор извършва съответната административна услуга.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 15.11   1315 г. – В борбата си за независимост войските на новосъздадената Швейцарска конфедерация побеждават австрийската армия в битката при Моргартен. 1533 г. – В...