Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на сайта на агенцията: www.nap.bg.
В интернет страницата на приходната администрация е публикувана анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по имейл на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП, информира пресцентърът на агенцията.
В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.
"Мнението на клиентите на агенцията е важно за нас. Затова и обобщените резултати от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа", заяви по повод откриването на портала изпълнителният директор на НАП Красимир Стефанов.