Над 380 000 души са посетили приемните на НОИ в София през 2019 г.

27.02.2020 | 09:55
по статията работи: econ.bg
Общо 380 440 клиенти са били обслужени в приемните на териториалното поделение на Националния осигурителен институт в София-град през 2019 г.
Над 380 000 души са посетили приемните на НОИ в София през 2019 г.
Снимка: под лиценза на creative commons

Общо 380 440 клиенти са били обслужени в приемните на териториалното поделение на Националния осигурителен институт (НОИ) в София-град през 2019 г. Това показва годишната справка от електронната система за управление на административното обслужване, с която са оборудвани всички гишета. 

Данните сочат, че за цялата минала година най-голям е броят на потребителите, ползвали услугите във връзка с изменение на вече отпусната пенсия. Точно 92 235 лица или близо една четвърт от всички обслужени за периода клиенти са си изтеглили билет от билетоподаващото  устройство с желанието да се възползват от това свое право или да получат повече информация по темата.

Сред най-често заявяваните услуги са още консултациите и справките, свързани с обезщетенията за временна неработоспособност и майчинство - над 44 000 души са посетили приемната с въпрос от тази сфера. Подаването на заявление за отпускане на пенсия със стаж от чужбина също е сред услугите, към които има доста голям интерес – документи са подали 33 507 лица. Само 825 по-малко са хората, посетили приемната, за да получат издадени от НОИ документи. Почти толкова – 28 780, са и потребителите, пожелали да получат копие от важен за тях документ. Сред най-популярните услуги се нарежда и издаването на персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ – 26 431 са изтеглените за тази услуга билети.

За миналата година 2040 клиенти на института са се възползвали от възможността да си запазят час за прием в ТП на НОИ – София-град през интернет. Двете основни услуги, за които са направени най-много онлайн заявки, са свързани с безработицата – подаване на заявление за отпускане на обезщетение – 480, и услуги за безработни лица – 425. Обобщените данни отчитат още, че средното време на изчакване в приемната е по-малко от 14 минути, а средното време на обслужване не надвишава 7 минути.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 27.06   678 г. – Свети Агатон (по произход грък) е избран за римски папа на 100-годишна възраст. 1328 г. – Херцогиня на Бавария Елизабета Сицилийска се омъжва за...