Най-скъпите брандове на 2009 година

18.09.2009 | 17:39
по статията работи: econ.bg
За поредна година Coca-Cola оглавява класацията на Interbrand
Най-скъпите брандове на 2009 година

За поредна година Interbrand публикува класацията си на най-скъпите брандове в световен мащаб.

На първо място се нареди Coca-Cola, чиято стойност се увеличава с 3% през последната година и вече достига 68,73 млрд. долара.

Второто място се държи от IBM. Стойността на тази търговска марка се увеличава с 2% спрямо миналата година до 60,21 млрд. долара.

Третото място се държи от Microsoft, оценена на 56,65 млрд. долара (понижение от 4%).

В челната десетка се нареждат пет компании от областта на технологиите - на пето място е Nokia (стойност 34,87 млрд. долара).

Google заема седма позиция със стойност 31,98 млрд. долара, а Intel е на предпоследното девето място. Брандът на компанията се оценява на 30,64 млрд. долара.

Google записва и един от най-впечатляващите ръстове спрямо предходната година - стойността на марката се увеличава с 25%.

С 10 на сто пък се увеличава стойността на GE (класирана на 4-то място) и вече достига 47,78 млрд. долара.

10 от най-скъпите марки в класацията са на компании, регистрирани в САЩ. Единствените изключения са регистрираната във Финландия Nokia и японската Toyota (класирана на 8-мо място).

В класацията няма промяна в първите пет места спрямо миналата година, показват още данните на Interbrand.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 06.12   963 г. – Лъв VIII е избран за римски папа. 1240 г. – Армията на монголския владетел Бату Хан покорява Киевското княжество. 1534 г. – В Еквадор е...