Национален хотелиерски мениджмънт клуб приет в Международната хотелиерска и ресторантьорса асоциация

07.01.2007 | 13:55
по статията работи: econ.bg
За първа година членството в НХМК дава право на членство и в международна асоциация

 

Национален хотелиерски мениджмънт (НХМК) клуб беше одобрен и приет в световното семейство на Националните хотелиерски и ресторантьорски асоциации, а с него и всичките му членове.

В началото на 2007 г. НХМК се присъедини като редовен член към Международната хотелиерска и ресторантьорска асоциация, със седалище в Париж. Основана през 1946 г., тя е единствената призната от ООН световна бизнес организация в хотелиерството и ресторантьорството. В нея членуват националните асоциации на над 100 държави и 50 световни хотелски вериги.

Националният хотелиерски мениджмънт клуб е представителят на България. Контактите със световни лидери в хотелиерството чрез Международната хотелиерска и ресторантьорска асоциация, носят безспорен професионален престиж и признание.

Всяка година се провеждат множество световни съвети, в които България ще участва, чрез излъчени представители от сектор "Хотели и ресторанти".

Националният хотелиерски мениджмънт клуб и неговите членове ще имат достъп до разработки и ноу-хау в сфери на управлението, технологиите, маркетингът и продажбите, човешките ресурси, обучението, както и позиции по въпроси, свързани с политиката в индустрията.

Модерна тенденция сред хотелиерските асоциации е двойното и тройното членство, каза Илиян Иванов, председател на Хотелиерският клуб.

В САЩ например, когато хотел стане член на градската хотелска асоциация, автоматично става и на щатската и на националната. Според Иванов това е огромно улеснение и преди всичко, добавена стойност към парите, които хотелиерите плащат за членски внос.

За първа година членството в Националния хотелиерски мениджмънт клуб дава право на членство и в международна асоциация.

В следващите години хотелиерите ще са притистани от големи разходи. С двойното членство, даваме на нашите членове международен опит и контакти на български цени" допълва Иванов.

Масовото строителство в сектора вече притиска хотелиерите да търсят нови конкурентни предимства, които да ги откроят на общия фон. Престижното членство е мощен маркетингов инструмент насочен към гостите, бизнес партньорите и служителите.

За нас е чест да представим своите членове в тази международна институция и да им отворим широко вратите за контакти с техни колеги на световно ниво, завършват от НХМК. /Източник: БГНЕС

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 28.11   1414 г. – Чешкият религиозен реформист Ян Хус е арестуван от Инквизицията, една година по-късно е осъден на смърт като еретик и е изгорен на клада. 1520 г. –...