Две са новите дестинации, в които предстои участие на община Несебър. Това е най-голямото туристическо изложение в Украйна - UITT'2007 в Киев. Деветото издание на международната борса започва на 28 март и ще продължи до 31 март 2007 г. На UITT ежегодно се срещат фирми в областта на туризма от над 50 страни. През април пък регион Несебър ще се представи и на 16-тото издание на международната туристическа борса TNT’2007 в Букурещ, Румъния, съобщиха от общината.
И през 2007 г. община Несебър ще продължи активната рекламна кампания за представянето си като привлекателна културно-историческа и атрактивна туристическа дестинация. Тази година туристическите и културните обекти ще бъдат рекламирани на четири международни туристически борси.
Традиционно в делегацията на несебърска община ще се включат представители на туристическия бранш. Предложението беше одобрено на заседанието на общинския консултативен съвет по туризъм, чийто председател е зам.кметът Мария Недялкова. Морската община за пореден път ще се включи в най-значимата в България международна проява в областта на туризма – софийската борса "Ваканция".
За двадесет и четвърти път в Националния дворец на културата, от 22 до 24 февруари 2007 г., на 4000 кв.м изложбена площ ще се представят над 200 фирми, предлагащи бази за туризъм, туроператори, регионални, местни, браншови и продуктови туристически организации.
След софийската борса "Ваканция", община Несебър ще се представи и на най-голямото изложение за пътуване и туризъм – MITT – Москва от 21 до 24 март 2007 г. Това най-мащабно туристическо събитие за руската столица се нарежда на трето място сред световните туристически борси. Несебърска община ще представи региона като част от националния щанд на България. Миналогодишното участието на общината бе отчетено като важна стъпка, относно устойчиво развитие и просперитет. И тази година желанието е търсене на неразработени ниши в стратегическия руски пазар и привличане на повече руски туристи на територията на общината.
Както винаги ще се наблегне на атрактивната визия на щандовете на община Несебър, рекламните материали и конкретни оферти на туристически фирми. Към изключително богатите рекламни носители, тази година ще се прибави и луксозното информационно издание Visit Nessebar. Пътеводителят, отпечатан на руски и френски език, запознава с миналото, настоящето и бъдещето на региона. В него е публикувана обстойна информация за морската община:
- общо описание - климат, местоположение, брой населени места, брой жители;
- история и съвремие, културни и исторически забележителности, културен афиш за предстоящата година;
- за отделните туристически места – бизнес, спорт, туризъм, музеи и галерии, ресторанти, магазини, клубове и услуги.
Общинската делегация ще отнесе със себе си и новия каталог "Несебър – град на фестивали". А до старта на престижните изложения ще заработи и туристическият сайт на общината на шест езика – български, руски, немски, английски, френски и испански.За 2006 г. община Несебър отчете успешен туристически сезон с ръст 17,34%. По предварителна информация на големите туроператорски фирми, опериращи на европейския пазар, очакванията за сезон 2007 г. е ръст 14-16%.
Meждувременно стана ясно, че се подготвя нов туристически сайт, който ще предлага информация на шест езика. Потребителите му ще ползват информация на български, руски, немски, английски, френски и испански, заявиха от общинската администрация, цитирани от Burgasinfo.com.