Нова концепция ще рекламира българския туристически продукт. Това каза заместник-председателят на Държавната агенция по туризъм Станислав Новаков по време на Международния икономически форум Дунав,
който се провежда във Враца, съобщи Ипо.бг. Според Новаков страната ни трябва да рекламира отделни туристически продукти, характерни за всеки един регион, като това е залегнало в политиката за
туристическо райониране на България.
Партньорството между местната власт, бизнеса и неправителствените организации ще гарантира развитието на Северозападния туристически регион, категорични са участниците във форума. Пример за това е
богатият опит на Търговско-промишлената палата-Враца, която е реализирала редица проекти в сферата на туризма. Инициативността на частният бизнес е илюстрирана от инвеститора "Геотехмин", който
реализира множество хотелски обекти в Северозападна България, главно в Белоградчик и Берковица.
"Нужна е глобална стратегия и мислене за областта", смята Тони Милева, заместник-кмет на Община Враца. Един от вариантите за реализация на това е създаването на общо сдружение, което да придобие
статут на туроператор, допълва Милева.