Нова концепция ще рекламира българския туристически продукт

11.06.2008 | 14:40
по статията работи: Апостол Апостолов
ДАТ: "Страната ни трябва да рекламира отделни туристически продукти, характерни за всеки един регион
Нова концепция ще рекламира българския туристически продукт

Нова концепция ще рекламира българския туристически продукт. Това каза заместник-председателят на Държавната агенция по туризъм Станислав Новаков по време на Международния икономически форум Дунав, който се провежда във Враца, съобщи Ипо.бг. Според Новаков страната ни трябва да рекламира отделни туристически продукти, характерни за всеки един регион, като това е залегнало в политиката за туристическо райониране на България.

Партньорството между местната власт, бизнеса и неправителствените организации ще гарантира развитието на Северозападния туристически регион, категорични са участниците във форума. Пример за това е богатият опит на Търговско-промишлената палата-Враца, която е реализирала редица проекти в сферата на туризма. Инициативността на частният бизнес е илюстрирана от инвеститора "Геотехмин", който реализира множество хотелски обекти в Северозападна България, главно в Белоградчик и Берковица.

"Нужна е глобална стратегия и мислене за областта", смята Тони Милева, заместник-кмет на Община Враца. Един от вариантите за реализация на това е създаването на общо сдружение, което да придобие статут на туроператор, допълва Милева.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 28.01   1644 г. – Френският актьор Жан Поклен за първи път се подписва с псевдонима Молиер. 1687 г. – В Япония с императорски указ се забранява убиването на диви...