Нова промяна във Facebook разширява аудиторията на публикациите

26.02.2014 | 10:30
по статията работи: Симеон Досев
От нея могат да се възползват единствено страниците в социалната мрежа, а не и потребителите
Нова промяна във Facebook разширява аудиторията на публикациите

Нова промяна в алгоритъма на новинарския поток (News feed) във Facebook може да позволи публикациите на корпоративните страници да достигат до повече потребители от всякога, информира „Машабъл“.

От вторник (25 февруари), когато една страница тагне в своята публикацията страницата на друга търговска марка или знаменитост, съдържанието може да се покаже в новинарския поток на последователите и на двете страници. Например, ако публикувате нещо и тагнете страницата на Google, постът ще бъде видян както от вашите фенове, така и от тези на технологичния гигант.

Казано накратко, това може да се превърбе в лесен начин за компаниите да увеличат аудиторията си в социалната мрежа.

Като цяло това е функция, която потребителите на Facebook познават отдавна. И досега ако тагнете ваш приятел на снимка или публикация, има голяма вероятност неговите приятели също да видят това в собствения си новинарски поток.

Разликата тук е, че докато вашата снимка може да бъде видяна от няколкостотин души в общия случай, една публикация, в която е тагната друга голяма корпоративна страница, може да бъде видяна от хиляди, а защо не и от милиони потребители.

Страницата на Google има повече от 15 млн. последователи, например.

От социалната мрежа заявиха, че са получили позитивна обратна връзка от потребителите, тествали новата функция. Алгоритъмът ще вземе предвид кои потребители с какво съдържание са ангажирани, за да определи дали една публикация да бъде видима за последователите и на двете страници.

Новата функция е активна, но работи единствено за страници, което означава, че обикновеният потребител не може да увеличава аудиторията на публикациите си по този начин.

Промяната е добра новина за страниците на търговските марки, които започнаха да отчитат много по-малко трафик, след последната промяна в алгоритъма на социалната мрежа през декември миналата година. Тогава само за седмица броят на хората, видели публикациите на различните компании намаля с над 40%.

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...