Общо седем милиона лева ще бъдат предоставени по ОПАК за проекти, които ще усъвършенстват информационно-комуникационната среда в държавната администрация за
по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса. Над 80 представители на централната администрация взеха участие в днешния информационен ден в София по повод новата открита процедура по
програмата, информират от пресцентъра на програмата.
Централните администрации в момента могат да кандидатстват по процедура по приоритетна ос ІII „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2 „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03. Минималната стойност за отделните проекти е 100 000 лева, а максимален праг няма. Проектите трябва да бъдат изпълнени в рамките на 18 месеца.
По тази процедура ОПАК ще финансира например дейности за изграждане на информационно-комуникационни системи, за разработване и внедряване на нови модули към съществуващи информационни системи, за разработване на анализи и програми за развитие на националната инфраструктура за пространствена информация, за разработване на анализи, методологии за организация, мониторинг, координация и контрол за управление на информационната сигурност и др.
Експертите от Управляващия орган припомниха, че кандидатите предварително могат да оценят проектните си предложения чрез таблиците за оценка, публикувани на сайта на ОПАК в улеснение на бенефициентите.
Кандидатите могат да задават въпроси по процедурите до 27 март във Форума на сайта на ОПАК, по факс (02/9859 5502) или по електронна поща (info@opac.government.bg). Крайният срок за подаване на проектни предложения е 17 април.