От InterContinental Hotels Group Plc., най-голямата хотелска верига в света, обявиха, че печалбата им за третото тримесечие е паднала с 44% заради продажбата на хотели, сред които и хотелът в Париж, разполагащ с 438 стаи. Чистият приход е паднал до 44 млн. паунда, докато миналата година е бил 78 млн. паунда, съобщиха от английската компания Windsor в изявление, направено днес в Regulatory News Service, предаде Bloomberg.
InterContinental, които притежават Holiday Inn и Crowne Plaza, са по стъпките на своите американски конкуренти Marriott International Inc., които продават хотелите си и се заемат с тяхното управление и фрайчайзинг вместо да ги притежават.
Възвръщаемостта от стая нарасна на 8,8 % в хотелите InterContinental, а като цяло за Щатите – на 11 %. За Европа, Средния Изток и Африка величината е 5,2 %.