До средата на октомври ще бъде изготвена комуникационна стратегия и рекламна брошура за района на Сандански, Катунци и Мелник с представяне на културно-историческото и религиозно наследство. Тя ще
бъде на 3 езика - български, английски и гръцки. Това стана ясно по време на проведен двудневен семинар за ПР-стратегии, проведен миналата седмица в Сандански. В него взеха участие главни
специалисти, експерти, представители на НПО, Сдружението на хотелиерите ресторантьорите и туроператорите в Сандански, както и ученици от специализираната паралелка по туризъм към градската гимназия
“Климент Тимирязев”. Комуникационната стратегия се реализира в рамките на проект “Икстинд” към Отворено общество - Будапеща.
Участниците се запознаха с основните моменти при написване на добра комуникационна стратегия за развитие на туризма. Лектор на форума беше Михаела Малеева, изп. директор на Асоциацията на
специалистите по комуникации в общините (АСКО) и консултант към Фондация “Международни градски сътрудници”.
“Връзките с обществеността са преди всичко процес, при който действията са планирани. Необходимо е съставяне и реализизация на комуникативна програма, която да отразява стратегията на общината по
отношение на нейните вътрешни и външни комуникации, подчерта лекторът.
В хода на обучението участниците се запознаха с ръководните принципи, проучването, целевите аудитории, целите и задачите, инструментариума и ролята на всеки един елемент от програмата за написване на
Комуникационна стратегия.