Създаването на ефективна система от обозначителни информационни табели и аудио обозначения предлагат от фирмата изпълнител на проекта "Подкрепа за междурегионално сътрудничество и обмен на най-добри практики между София и Атина в областта на туризма", пише БГНЕС.
Сред предложенията на фирмата за подобряване на офертата за туризма в София е и изграждането на Софийски посетителски център, в който гостите на града да получават бързо и лесно необходимата им информация, поставянето на двуезични или многоезични табели до паметниците на културата, създаването на съвместни програми на различните културни институции.
Според тях трябва да има повече места за паркиране на автобуси в столицата, да бъдат разработени Софийски исторически маршрути и да бъдат интегрирани едни в други различните туристически услуги. Предвижда се създаване на Организация за управления на дестинацията София, тъй като столицата има нереализиран потенциал като град за културен и творчески туризъм.
Всичко това ще бъде включено в създаващата се стратегия за развитието на туризма в Столична община. След проучване между туристически фирми кой може да бъде слоугъна на София анкетираните са се спрели на изречението с което Рейкявик привлича туристи към себе си - "Елата да празнуваме светлината", което може да бъде преработено за България като - "Елате да празнувате с нас" , както и на "България - душата на Европа" (по подобие на слоугъна на Капа Верде - "Елате при духа на Капа Верде"). Очаква се Стратегия за развитие на туризма да бъде разгледана и приета от Столичния общински съвет в началото на следващата година.