Например Рис Лудлоу се опитал да плати през Google Checkout цифров фотоапарат, който купил за фирмата си от онлайн магазин. Той попълнил всички форми и необходими документи и очаквал до 1-2 дена да получи фотоапарата. След като 4 дена той се свързал с онлайн магазина, за да разбере защо се бави поръчката му. От там му отговорили, че все още не са получили парите, които явно се "обработват" от Google и затова не са му пратили фотоапарата. Клиентът прекъснал транзакцията в Google Checout и платил на компанията по алтернативен начин.
От Google не са публикували официално становище по въпроса. Във форума на Google Checkout един от администраторите е съобщил, че от компанията работят по проблема и скоро се очаква решение, което ще премахне всички забавяния. "Всички тези проверки са сложени заради сигурността на потребителите и техните пари. Нашето желание е парите да стигнат от купувача до търговеца без проблеми. Може би на моменти сме прекалено предпазливи в услугите си, но единствената ни цел е да предоставяме възможно най-добрата услуга". /Дарик Радио