„В момента планираме акцентът на предстоящата програма за реклама да бъде върху СПА туризма, зимните спортове и ски туризма в районите на Рила, Родопи, Пирин и Кюстендил. Планът ни е да обединим фокуса към районите „Тракия“ и „Долината на розите“. Това заяви министърът на туризма Зарица Динкова по време на разширеното заседание на Български съюз по балнеология и СПА туризъм.
Предстои да се работим и за Северозападна България с фокус към техните специфични нужди, отбелязва министър Динкова пред местните власти на Сандански, Велинград, Хисаря, Кюстендил, Чепеларе, Якоруда и Национално сдружение на общините в България.
В същото време министър Динкова посочва, че програмата за реклама на Черноморските общини ясно показва, че „парите, които до момента са изтичали някъде и никой не е виждал ефекта от тях, вече излизат на светло“. Според нея сега се работи в сътрудничество с общините и те съвместно с бизнеса, сами могат да изработят своята реклама, която да покаже важните за тях забележителности.
Бизнесът пък помага със своите контакти и таргетиране на потенциалните туристи.
Министър Зарица Динкова изтъкна, че благодарение на реформата, туроператорите отбелязват 70% ръст на ранните записвания на туристи от Великобритания за предстоящия летен сезон.
Общо 20% пък е увеличението и при германските туристи за лято 2024 година.
„Целта е да подобрим и разширим програмата, така че да се свърже Черноморието с вътрешността на страната. Очаквам отличните резултати, които програмата реализира до този момент да се пренесат и в СПА и зимните ни курорти“, посочва министър Динкова.