Двойно по-големи продажби на телевизори през последните две седмици отчитат от търговските вериги за бяла и черна техника у нас. Тенденцията в покупките е да се търсят все по-големи екрани, както и такива, които излъчват 3D картина.
За същинското започване на Мондиала продавачите са пуснали и специални промоции, за да задоволят изискванията на големите футболни фенове. Сред най-предпочитаните са и смарт телевизорите с вграден интернет.
През миналата година у нас бяха продадени около 450 000 телевизора, което е със 100 000 повече от 2012 г., пропомня „Монитор“.
През последните месеци се наблюдава и тенденция на раздвижване в сегмента на хладилниците. Интересът е значително по-голям поради Световното по футбол. Продавачите често предлагат бонуси, като най-често новите собственици получават шкаф, пълен с бира. От дребната техника търсенето е за фритюрници, кафеварки и сокоизтисквачки.
Мондиалът в Бразилия тази година се смята за най-скъпото световно първенство до сега. Организаторите на шампионата по футбол са изхарчили баснословна сума между 14 и 16 млрд. долара за подготовката му. Това е с близо 12 млрд. повече от парите, които вложиха предишните домакини от ЮАР през 2010 г.