Очакваме около 1000 души да се присъединят към „Нощта на рекламоядите" в Созопол. Това каза Георги Кузмов - един от организаторите на рекламния уикенд, цитеран от агенция „Фокус". „Община Созопол е домакин на събитието и ни помага много. Те приеха още от първия път идеята ни. Надяваме се, че занапред ще развиваме това заедно, за да се превърне в традиция - летният вариант да се провежда на морето в Созопол", обяви Кузмов.
Днес е основната част от „Нощта на рекламоядите", като събитието ще е в дискотека в центъра на морския град. Има интерес към мероприятието, като само около 20% от професионалистите гледат, а другата част са хора, изкушени от рекламата, идеите, креативността. Тъй като програмата не е само с професионална насоченост, ще има възможност за забавления.
Събитието започва в 22.00 часа тази вечер и се очаква да приключи към 6.00 часа утре сутрин. Ще има 4 блока по час и половина реклами, които са на различни тематики. Сред тях ще има и две български
реклами - какви, ще стане известно довечера.
Ще могат да се видят около 500 реклами от около 50 страни. Има блокове с най-стари реклами на вид популярна безалкохолна напитка, както и реклами, отличени от Английската асоциация за реклама.
Шоуто се провежда в 140 града по света, между които Лондон, Париж, Токио, Москва, Ню Йорк, а сега е спряло в Созопол.
Вчера в бизнес частта са направени презентации на рекламата по време на криза, както и на телекомуникациите. Представяли са се някои телевизионни канали.
В последните години мероприятието се е провеждало в зимните периоди в София. „Сега решихме да използваме лятото и да видим как аудиторията ще приеме представянето на открито.
Хората са по-свободни, искат да се веселят до сутринта, така че би трябвало да ги привлечем", смята организаторът. Той допълни, че се водят преговори със Столична община за организирането на „Нощта
на рекламоядите" през 2012 г. в София