Теодор Хампарцумян оглавява Центъра по технически услуги на HP у нас

19.10.2011 | 15:53
по статията работи:
Назначението му е логична и важна стъпка в развитието на Центъра у нас, след като в края на миналата година компанията обяви значителното разрастване на дейността си в страната
Теодор Хампарцумян оглавява Центъра по технически услуги на HP у нас

Теодор Хампарцумян беше избран за директор на Центъра по технически услуги (Global Solutions Center - GSC) към Глобалния Център за отдалечени услуги на Hewlett-Packard (НР) в България. Tова съобщиха от компанията.

Глобалният център се състои от няколко основни дивизии, като „Технически услуги", оглавена от Теодор Хампарцумян, е една от тях. Назначението му е логична и важна стъпка в развитието на Центъра у нас, след като в края на миналата година компанията обяви значителното разрастване на дейността си в страната, припомнят от HP.

Теодор Хампарцумян и екипът му от близо 700 ИТ специалисти предоставят услуги по техническа поддръжка на корпоративните клиенти на НР в региона на Европа, Близкия изток и Африка.

Теодор Хампарцумян има над 25 години опит в сферата на високите технологии, като част от екипа на водещи ИТ компании в Европа и Канада. Заемал е различни управленски позиции, а през последните 16 години работи в една от водещите компании за инфраструктурен софтуер - Novell, Германия и менажира екип от над 200 софтуерни инженери. Преди да приеме новата си позиция, Теодор е член и на борда на директорите на TSANet - международна асоциация на компаниите от информационния сектор.

„Винаги съм изпитвал голям респект към "Хюлет - Пакард" и съм изключително мотивиран днес да бъда част от екипа", споделя Теодор Хампарцумян. „Една от основните цели, които си поставихме от самото начало е да затвърдим и засилим позициите на GSC центъра като предпочитан партньор за предоставяне на високотехнологично обслужване", допълва той.

„Работейки дълги години за големи ИТ компании в цяла Европа, Теодор познава в детайли процесите в тях и изискванията по отношение на качеството на предоставяните услуги", казва Ираван Хира, изпълнителен директор на НР в България. „Уверен съм, че именно това ще допринесе за повишаване на доверието в българския център и разрастването на кръга от нашите международни клиенти", допълва той.

Теодор Хампарцумян е магистър по Бизнес администрация в престижния колеж по мениджмънт в Ротердам (Rotterdam School of Management). Притежава магистърска степен по „Телекомуникационни системи" към Техническия университет в София, както и редица специализации по мениджмънт и ИТ технологии.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 19.11   461 г. – Либий Север е провъзгласен за римски император в Равена. 1493 г. – По време на втората си експедиция Христофор Колумб открива остров, който кръщава...