Традиционните медии в САЩ навлизат стабилно на пазара за онлайн реклами

12.09.2006 | 11:59
по статията работи: econ.bg
Интернет се превръща във все по-търсен канал за рекламиране

Традиционните медии увеличават дела си в най-бързо растящия рекламен сектор – онлайн рекламирането. Много медийни групировки създават свои уебсайтове, като по този начин заемат своя дял от пазара, съобщава Financial Times, позовавайки се на проучване на американския медиен пазар. Според данните традиционните национални медии в САЩ вече владеят около 37 на сто от рекламите в Интернет. Този дял е бил в размер на 23% през 2000 година.

Пазарът на онлайн рекламирането в САЩ се оценява на около 22 млрд. долара през тази година. Прогнозите на анализаторите са през 2010 този сектор да нарасне до 44 млрд. долара. Традиционните медии ще владеят около 39% от този пазар или около 17 млрд. долара. Лидери в тази област са медийните групировки Time Warner, News Corp., Walt Disney, както и The New York Times и Dow Jones.

Високоскоростната интернет връзка вече създава предпоставки за много бързо развитие на мрежата като канал за рекламиране. Лидери на пазара са Google и Yahoo, но в областта има много компании, които правят истински бум. Например сайтът YouTube регистрира повече от 100 млн. дневни посещение, а функционира от едва 18 месеца.   

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...