Във връзка с предоставен от КАТ и публикуван в пресата запис на разговор между дежурния в "Чистота" и дежурния в КАТ, директорът на "Чистота" Радослав Кошински пояснява, че се е получило разминаване
в публикуваната информация. Към него е зададен въпрос за обаждане в 4 часа сутринта, каквото не е имало, защото от КАТ са позвънили в общинската фирма малко преди осем часа сутринта, съобщават от
общината.
Служителят на „Чистота”, който е отговорил на обаждането, е диспечер и не е имал информация къде и как се работи по опесъчаването и почистването на града, защото това не влиза в задълженията му.
Диспечерът ще бъде уволнен заради грубото и недостойно отношение към гражданите на Пловдив.
Радослав Кошински уточни още, че не отговаря на истината изнесеното твърдение, че опесъчаване не е правено.
"В цитираното време екипите на „Чистота” опесъчаваха невралгичните артерии в града – мостовете, надлезите, основните булеварди и големите и натоварените с трафик кръстовища", допълни Кошински.