*Информация на партньор на Econ.bg
Увеличаване на бюст със силикон на половин цена е последната текуща все още оферта, която буквално след час се превърна в новина на деня в понеделник.
Обществените отзиви са разделени, стандартно на три лагера:
Негативно настроени и заявяващи, че с тази си алтернативност сайтът, предлагащ уголемяване на бюст за 4000 вместо за 8000 лв. - в известна специализирана болница в България - се утвърждава като лобист на поп-фолк културата у нас; потребители(-ки) на сайта, които напълно подкрепиха сделката, с поздравления към инициативата и разкрепостеността на предложение като настоящото и разбира се - неутрални, но не пасивни потребители на същия сайт, които взимаха дейно участие в дискусиите с коментари към сделката на Facebook-страницата и сайта на "Колектива България".
Същият сайт за групово пазаруване не за първи път предизвиква шум сред потребителите си и дори вниманието на медийте, предлагайки излизащи от стандартите, новаторски, социално опосредствани, но и предизвикващи смесени реакции оферти.
Изглежда, че сайтовете с подобен тип платформа дойдоха на българския пазар, за да останат. Голямата и ожесточена конкуренция помежду им обаче като че ли има ефект и е очеваден двигател за алтернативни и доказващи се като изгодни, определено спестяващи потребителско време и усилия предложения, предизвикващи обществено внимание, но и лоялни потребители.
След туристическите предложения за лятото, предложение като това за увеличаване на бюст със силикон наистина "удари гонга" не само на потребителския, но и на социалния и обществения интерес.
А какви ли ще са следващите "удари"...?