На 8 февруари 2007 г. в Хотел Радисън беше учредена Асоциация "Автентична България" от представители на Държавната агенция по туризъм и работната група към проекта на Консорциум ВЕГА, съобщиха от Консорциума.
Новата организация ще бъде собственик на марката за качество "Автентична България" и ще продължи програмата на Консорциум ВЕГА и Американската агенция за международно развитие (ААМР) за оценяване на места за настаняване, тяхното сертифициране, както и програма за маркетинг на обектите, получили марката.
До края на 2006 г. 55 къщи за гости и малки хотели получиха марка за качество. В последствие те бяха включени в първото издание на печатния пътеводител "Автентична България", който беше отпечатан на български, английски и немски език в края на месец януари.
"Автентична България" беше представена успешно и на международното туристическо изложение за алтернативен туризъм "ReisePavillon 2007", което се проведе в началото на месец февруари 2007 г. в Хановер.
Това e форум, комбиниращ изложби, конференции и информационни семинари за устойчив и екотуризъм, като на него бяха представени над 300 изложители от 30 страни и беше посетен от над 18 000 човека.
От началото на месец февруари е активна и интернет страницата на "Автентична България", която е финансирана от ААМР и инициирана от туристическата индустрия.
Програмата "Автентична България" е разработена, за да се увеличи конкурентноспособността на България като атрактивна туристическа дестинация. Тя е насочена към нови и по-платежоспособни посетители, които търсят високо качество и оригинално гостоприемство.