Бизнес пътуванията се връщат тази година, една добра новина за хотелските вериги, които предлагат по-големи стаи на по-високи цени.
Уол Стрийт очаква Marriott International да съобщи за 64 цента приходи на акция, което е 16.4% ръст в сравнение с миналата година.
Търсенето на хотелски стаи се повиши през тази година, което отразява последните етапи от възстановяването на икономиката. Наемането и бизнес пътуванията изостават от темпа на БВП, тъй като
мениджърите изчакват да са сигурни, че възстановяването е стабилно преди да повишат разходите си в тази насока.
След относително спокоен период от 2001 до 2003 г. индексът на наемане на хотелски стаи се повиши през 2004 и отново тази година. През август хотелите пълнеха около 64.3% от свободните си
стаи, което е 2.6% ръст от първите осем месеца на 2004 г., според Smith Travel Research. Средната цена на престой се е покачила с 5% до 90 долара на нощ.
По-високата класа вериги, като Hilton Hotels и Starwood Hotels & Resorts Worldwide, популярни за бизнес пътувания, повишиха цените си с около 6.5% през последната година до 139 долара на нощ./forbes