Обновен център на ЧЕЗ България за обслужване на клиенти беше открит в Благоевград. Това е петият офис на компанията в Западна България, който отваря врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия. В него работят 7 служители, които вече са преминали обучение за работа с клиенти, съобщиха от ЧЕЗ. Обектът се намира на бул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 6. Новият офис осигурява пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромера и т.н. Скоро в обновени центрове ще бъдат обслужвани клиентите от Перник, Монтана, Петрич, и др.
Официално вече работи и новата информационна телефонна линия 0700 10 010 на цената на един градски разговор за цяла Западна България. За да подобри двустранната връзка с клиентите и дистанционното обслужване, функционира и имейл: zaklienta@cez.bg