ЧЕЗ прави изнесени центрове в малките населени места на Западна България

12.09.2008 | 15:09
по статията работи: Апостол Апостолов
Мобилните екипи ще правят справки, ще дават информация и ще консултират клиентите. Във Враца обсъдиха проблемите с електрозахранването в общината
ЧЕЗ прави изнесени центрове в малките населени места на Западна България
Прикачени документи

ЧЕЗ започва реализирането на проект "мобилни екипи за обслужване на клиенти" в малките населени места на територията на Западна България. От 16 септември до края на месеца те ще оперират като изнесени Центрове за обслужване на клиенти в 13 населени места в областите Монтана, Видин, Ловеч, Враца, Благоевград, Перник и София. Това са общински центрове с над 1 300 потребители, в които компанията няма клиентски центрове.

Проектът се осъществява съвместно с общинските администрации като продължават разговорите за включване и на други населени места към инициативата.

В изнесените Центрове за обслужване на клиенти потребителите ще могат да ползват всички безплатни услуги на компанията. Мобилните екипи ще правят справки, ще дават информация и ще консултират клиентите по въпроси свързани с тримесечното отчитане на електромерите, безкасовите плащания, формирането на новите цени на електроенергията и други. Освен това потребителите ще имат възможност да попълнят необходимите формуляри за платените услуги на компани. Мобилните екипи няма да събират суми за консумирана електроенергия, съобщиха от дружеството.

Във всяка община екипът на ЧЕЗ ще бъде на разположение на клиентите на компанията 1 ден, от понеделник до петък, в помещение, осигурено от местната администрация.

Изнесените центрове ще работят с удължено работно време - от 8.00 до 19.00 ч. Подробна информация ще бъде разпространена в сградите на общинските администрации.

Междувременно стана ясно, че по време на проведена дискусия във Враца, компанията е предложила  да се сформира работна група за решаване на натрупалите се проблеми в общината. От страна на ЧЕЗ в дискусията участваха Георги Миков, член на управителния съвет на "ЧЕЗ България", Росен Йорданов, директор дирекция "Експлоатация и поддържане на мрежата" , Красимир Първанов, директор Дирекция „Обновяване, проучване и предоставяне на мрежи”,  Валери Влъчков ръководител направление „Регулаторни въпроси”, ЧЕЗ България и Ясен Гуев, мениджър ПР и комуникации, ЧЕЗ България.

Представителите на дружеството отговориха на всички въпроси за прекъсвания на електрозахранването, които са поради аварии или планови прекъсвания. Беше повдигнат и въпросът за неплатените сметки за електроенергия от наематели на общински жилища.
Дадени са разяснения относно доставянето на сметки, проверката на електромери, системата на тримесечно отчитане, както и за безкасовите начини на плащане.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 26.11   1335 г. – Провежда се първата среща на Вишеградската тройка – между кралете на Полша, Унгария и Чехия, на която се формира Антихабсбургски съюз. 1394 г....