ЧЕЗ призовава бизнес клиентите си, които не са се пререгистрирали до края на декември 2011 г. съгласно Закона за търговския регистър, да актуализират договорите си с компанията. Това се налага, тъй като контрактите с непререгистрираните клиенти се считат за невалидни, съобщиха от компанията, цитирани от Агенция "Фокус".
Съгласно общите условия на "ЧЕЗ Електро България" компанията ще започне поетапно да прекъсва електроподаването на всички нерегистрирани по тях обекти. По
данни на ЧЕЗ общият брой на непререгистрираните бизнес клиенти на дружеството е около 10 000.
Компанията вече е изпратила уведомителни писма до потребителите, които евентуално могат да бъдат засегнати. Уведомена е и Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР). Онези, които
искат да проверят статуса си, могат да го направят на корпоративния сайт www.cez.bg в секция "Проверка на сметка”, след въвеждане на клиентски номер и оторизационен код.
Продължаването на договорните отношения с ЧЕЗ става чрез сключване на нов договор за продажба на електроенергия от името на физическо или легално юридическо лице. Това е възможно във всеки от
Центровете за обслужване на клиенти на компанията в Западна България. За да подновят договора си, клиентите трябва да носят извлечение от Търговския регистър или документ, удостоверяващ заявена
пререгистрация. Необходимо е също така да изплатят всичките си стари задължения към ЧЕЗ.
При допълнителни въпроси и необходимост от подробна информация клиентите на компанията могат да се обръщат към служителите на денонощната информационна линия 0700 10 010.