*Econ.bg е медиен партньор на семинара
Събитието, което "Китов Център" подготвя за началото на 2011 година, е семинарът "Управление на търговска марка. Успешни практики в бранд мениджмънта". За първи път в България специалисти от такова ниво се събират, за да направят презентации в подобен формат - д-р Дъдли Блосъм, доц. д-р Веселин Благоев, Филип Китов.
Семинарът е предназначен за българските маркетинг и бранд мениджъри, както и останалите специалисти, свързани с процеса на изграждане и управление на търговска марка. Те ще научат последните тенденции за създаването на успешен бранд в България и в света, как и с какви методи големите корпорации управляват своите брандове.
Акцентът в изложението на д-р Блосъм е определянето стойността на бранда чрез „Brand Report Card". Той ще разгледа развитието на търговска марка и възвръщаемостта на инвестицията в нея. Участието на д-р Блосъм е изключителна привилегия за българския мениджър.
Признатият в сферата специалист доц. д-р Веселин Благоев ще се спре на българския опит в брандирането. Още - на ролята на бранда в съвременния виртуален свят, формиран и променян непрекъснато от маркетинговите кампании на фирмите; какво влючва и как се планира създаването на успешен бранд.
Лесно ли се поддържа „най-силния автомобилен бранд" и какъв е оптималният комуникационен микс - около тази тема работи Филип Китов от Балкан Стар.
Датата - 10 февруари 2011 г.
Повече информация на www.bmanbg.com