Японски машини препоръчват питиета

15.11.2010 | 09:48
по статията работи:
Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си
Японски машини препоръчват питиета

Японски машини за продажба на напитки предлагат на клиентите какво да пият, съобщава Ройтерс, цитирана от БГНЕС.

Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си, като се съобразява с възрастта и пола на клиента. В резултат продажбите се утроиха спрямо тези от обикновените машини.

Машината е разработена от JR East Water Business Co, като използва сензорни екрани, които позволяват на машината да определя характеристиките на приближаващия се потенциален купувач. Предложенията се променят и в зависимост от температурата и времето на деня.

Мъжете получават препоръки за кафе, но ако е на 50 години или повече, предложението вероятно ще бъде за зелен чай – съобразно с пазарните проучвания, че това са предпочитените продукти на тази възрастова група.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 25.02   138 г. – Императорът на Римската империя Адриан осиновява Антонин Пий, обявявайки го за престолонаследник. 1204 г. – Папа Инокентий III изпраща в България...