32% ръст на пазарния си дял отчита "Карлсберг България" за първото тримесечие на 2010 г. спрямо същия период на 2009 г. В условия на свиващ се пазар от минус 15% (по данни на агенция за пазарен одит MEMRB) компанията постига близо 30% дял от общия пазар на бира у нас.
За първото тримесечие на 2010 г. марката "Шуменско" достига 19% пазарен дял от общия бирен пазар, а в домашния си регион той нараства до 31%. Ръст бележат и всички останали търговски марки на компанията, особено "Туборг" и "Пиринско", отчитат от компанията.
"Тази година ще инвестираме над 15 млн. лева в заводите ни в Шумен и Благоевград, както и в логистичните ни центрове в страната", допълни Николай Добрев, производствен директор на компанията.