Един от водещите световни пивовари - "Карлсберг груп", обяви, че за изтеклата 2016 г. органичната оперативна печалба на компанията е с 5% годишен ръст, с възвращаемост на инвестирания капитал от 9.2%.
И трите географски пазара на компанията – Западна Европа, Източна Европа и Азия – се представят добре, с положителен ръст на печалбата, като регион Западна Европа съставлява 54% от общата печалба на компанията.
По данни на агенция "Нилсен" производството на "Карлсберг България" се е увеличило с 24.8% в обем, а пазарният й дял е нараснал с 4.1 процентни пункта до 26.8 на сто. А в стойност ръстът на производството е от 25.8% за година, а пазарният дял (в стойност) е нараснал с 4.5 процентни пункта.
Според тези данни "Пиринско" е най-продаваната бира в България за 2016 година с 16.3% пазарен дял, което е ръст от 23% в обем и 22% в стойност. Продажбите на друга марка на компанията - "Шуменско", са се повишили с 31% в обем и с 8.8% пазарен дял. Сайдерът Somersby пък държи 55.5% в обем от пазара на сайдери в България и 63.1% в стойност.
Компанията в България е част от регион Западна Европа (развиващи се пазари).
От компанията отчитат възстановяване на позициите на руския пазар въпреки нестабилните условия.