"Пайнер" популяризира поп-фолка с 1,9 млн. лв. европари

15.01.2013 | 11:44
по статията работи: Петър Чернев
Общата стойност на проекта, спечелил финансирането, е 3,2 млн. лв.
"Пайнер" популяризира поп-фолка с 1,9 млн. лв. европари
Снимка: Sxc.hu

Хасковската компания "Пайнер Медиa" ООД, която е собственик на телевизия „Планета”, е одобрена и ще получи 1 918 233 лв. като бенефициент по Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика". Средствата ще бъдат използвани за популяризиране на поп-фолк музиката у нас и на международните пазари.

Това показва информация, публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на структурните инструменти на ЕС за България (ИСУН). За момента по проекта "Повишаване на конкурентоспособността на"Пайнер Медиа"ООД на вътрешния пазар чрез модернизация на оборудването", който е започнал на 23 юли миналата година и ще продължи до 23 април тази година, не са изплатени европари. Той е в процес на изпълнение. Според разчетите общата стойност на проекта е 3,197 млн. лв. Това означава, че "Пайнер" около 1,2 млн. собствено финансиране.

Според описанието: "С реализирането на настоящия проект „Пайнер Медиа” ООД цели да постигне устойчив икономически растеж и запазване на лидерскита си позиции в подготовката и реализирането на качествен медиен и музикален продукт не само на родния, но и на международните пазари, в които телевизия "Планета" се излъчва. Чрез повишаване качеството на предлагания продукт „Пайнер Медиа” ООД ще съумее да привлече значителен брой нови зрители, да вдигне рейтинга си, като това ще доведе до увеличавае на приходите от реклама. Проектът ще доведе и до разкриването на нови работни места и ще допринесе за развиването на българската икономика".

"Пайнер Медиа" трябва да извърши няколко дейности, сред които:

  • Създаване на екип за управление на проекта;
  • Подготовка и провеждане на процедури за избор на външни фирми изпълнители на доставки и услуги;
  • Поръчка и доставка на оборудването, тестване и въвеждане в експлоатация, провеждане на обучение на техническите специалисти;
  • Поръчка и доставка на материалите за визуализация;
  • Подбор и разкриване на нови работни места;
  • Мониторинг и оценка на проекта;
  • Изготвяне на одиторски доклад за изпълнение на дейностите по проекта.
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...