"BAAwards 2018 – БАРкод на успеха" 44 кампании участваха в конкурса за наградите на БАР

11.10.2018 | 09:45
по статията работи: econ.bg
В юбилейната гала вечер – 10 години от създаването на БАР и 5 годишнина на BAAwards-бяха отличени 12 бизнес и студентски маркетингови кампании
"BAAwards 2018 – БАРкод на успеха" 44 кампании участваха в конкурса за наградите на БАР
Снимка: БАР

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда. 

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ в следните категории:

• „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда

• „Нов продукт“: кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД 

• „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

• "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“ 

Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

• Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България   

• Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“ 

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД  

• "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe  

• „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда 

• „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД   

• „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД  

• Студентска награда: 

1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет

        2ро място: Кампания „TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов      брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови  финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР, 

Росен Мисов, сподели: “BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.” 

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“.

2e71ab06-3ad1-cac5-dd9a-80e90d5486ee

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите ТУК.

PHP Scriptler , MKASPY shell indir , alfa shell indir , sadrazam indir , shell indir , shell indir , Atasehir kuaf Atasehir kuafor , Kumluca g
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...