Американският клон на Samsung и преди си е позволявал да шегува грубовато с продукти на Apple в свои реклами, но в най-пресния си спот корейският гигант е достигнал изцяло нови висини на шеговитост.
Рекламата е на флагмана на компанията Galaxy S5, чиято батерия се справя относително добре, предвид големината на дисплея му и захранващия го хардуер.
Другата истина обаче е, че тя, батерията, не е не е второ пришествие при смартфорните от висок клас и дори не е най-издръжлива или най-голяма като капацитет.
В своята реклама Samsung опитва да представи най-големия си конкурент на американския пазар, Apple, и в частност неговата серия от смартфони, iPhone, като продукти от по-стара генерация, които трябва непрестанно да се зареждат. Като идеята, естествено, е да се демонстрира издръжливостта на батерията на Galaxy S5.
А също и възможността потребителите да сменят своята батерия с резервна по всяко време – за разлика от смартфоните на Apple.
Спотът е възможност за корейския технологичен исполин да демонстрира и своя режим Ultra Power Saving, който при оставен на стендбай телефон може даде още един цял ден живот на S5, дори и батерията на въпросния да е само на 10%.
Нападателният спот можете да гледате в края на този текст.
Според вас подобна рекламна кампания адекватно решение ли е за привличане на нови потребители?
Видеото: