1,4 млн. долара е изхарчила Google за лобиране през първото тримесечие

21.04.2010 | 11:29
по статията работи: econ.bg
Компанията помоли федералното правителство за съдействие по случая с цензурата в Китай
1,4 млн. долара е изхарчила Google за лобиране през първото тримесечие

През първото тримесечие на тази година Google е изхарчила 1,4 млн. долара за лобиране пред федералното правителство по проблеми от решението да спре цензурата в Китай до борбата за "неутрални правилата за Интернет", които компанията водеше с Федералната комуникационна комисия.

Спрямо същия период на миналата година Google е похарчила 880 хил. долара за лобизъм, припомня АП. Очакванията са, че през цялата 2010 година разходите за лобиране ще се увеличат и ще достигнат близо 4 млн. долара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...