10-те "фалшиви новини" според Доналд Тръмп

24.01.2018 | 12:55
по статията работи: econ.bg
Общо в десетката на персоналните „победители“ влизат 4 репортажа на CNN, 2 на „New York Times“ и по един от ABC, Washington Post, Time и Newsweek
10-те "фалшиви новини" според Доналд Тръмп
Снимка: БГНЕС

Американският президент Доналд Тръмп огласи носителите на своите "Награди за фалшиви новини". Той публикува в любимото си средство за комуникация – мрежата Twitter, линк към списъка с „наградените“, който беше публикуван в сайта на Републиканската партия.

В него са включени 11 публикации и материали, съдържащи невярна информация за Тръмп. Интересът към списъка с „лауреатите“ се оказа толкова голям, че минути след поста на Тръмп в Twitter, сайтът на републиканците блокира.

"Фалшивите медии се опитват да заглушат гласовете ни, но ние няма да им позволим. Хората знаят истината. Фалшивите медии се опитаха да ни спрат, но сега аз съм президент, а те не са“, заяви Доналд Тръмп.

Общо в десетката на персоналните „победители“ влизат 4 репортажа на CNN, 2 на „New York Times“ и по един от ABC, Washington Post, Time и Newsweek. Извън челната десетка американският президент постави накуп всички репортажи за неговия „сговор с Русия“.

"Вероятно това е най-великата фалшификация, която е пробутвана на американския народ. Няма никакъв сговор!“, написа Тръмп.

Американският държавен глава враждува с редица медии, поддържали по време на президентските избори неговата конкурентка Хилъри Клинтън, и ги нарича „фалшиви новинари“. А ето и пълния списък с 10-те „фалшиви новинари“ според Доналд Тръмп.

1. Пол Кругман

Начело в списъка е колумнистът на вестник „New York Times“ Пол Кругман. Привърженикът на Демократическата партия в нощта преди президентския вот на 9 ноември 2016 г. направи пророчество, че пазарите няма да издържат избирането на Тръмп, ще се сринат и никога няма да се възстановят. Всъщност през последната година борсовият индекс S&P 500 нарасна с 25%, а високотехнологичният индекс NASDAQ – с 30%.

2. Брайън Рос

На второ място сред „лауреатите“ е ветеранът-новинар Брайън Рос. Той обяви, че бившият президентски съветник по националната сигурност Майкъл Флин е готов да даде показания, че по време на предизборната кампания Тръмп уж му дал указания „да се свърже с руснаците“. Рос твърдял, че това може да стане основание за импийчмънт на Тръмп.

3. CNN

За трето място се преборила телевизия CNN, която съобщила, че уж президентският зет Джаред Кушнер получил от сайта WikiLeaks предложение да изучи намиращите се в сайта документи на Националния комитет на Демократическата партия още преди публикуването им. Телевизията предположила, че това е доказателство за „сговора на Тръмп с Русия“, тъй като американските спецслужби подозирали Русия в проникването в сървърите на Демократическата партия и предаване на документите на WikiLeaks.

4. Time

На четвърто място се класирало списанието Time за репортажа, че Тръмп уж разпоредил да махнат от Овалния кабинет в Белия дом бюста на бореца за правата на афроамериканците Мартин Лутър Кинг. С това Тръмп демонстрирал расистки наклонности. Оказало се, че журналистът Зик Милер просто не видял бюста.

5. Дейв Уайгъл

Петото място е за репортера на Washington Post Дейв Уайгъл. Той качил в Twitter снимка на стадион, на който Тръмп щял да говори пред симпатизанти. Снимката била направена далеч преди началото на мероприятието и затова трибуните били още наполовин празни, но след това се препълнили.

6. CNN

На шесто място е смехотворното твърдение на CNN, че Тръмп, при визитата си при японския премиер Шиндзо Абе, прехранил рибките в басейна.

7. CNN

На седмо място отново е CNN с твърдение на „руските връзки“ на Антъни Скарамучи, който няколко дни беше директор в Белия дом по комуникациите. Репортажът е изтеглен.

8. Newsweek

На осмо място е репортаж на Newsweek, в който се твърди, че първата дама на Полша отказала да подаде ръка на Тръмп.

9. CNN

На девето място се намира репортаж на CNN, в който се твърди, че уволненият от президента директор на ФБР Джеймс Коми никога не е казвал на Тръмп, че не се намирал под разследване по „руското дело“.

10.New York Times.

На десето място е репортажът на New York Times, че администрацията е отстранила от правителствения сайт изследване за измененията в климата.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Катаджия спира кола... - Защо карате с превишена скорост? - Ами заседях се с приятели, празнувахме Великден, а пък жената сигурно се е притеснила. - Какъв Великден, той мина преди няколко...
На този ден 15.09   608 г. – Свети Бонифаций IV става папа. 668 г. – Римският император Констант II е убит в банята си от заговорници. 921 г. – Света Людмила е убита по...