Пощенска банка отбелязва 170% ръст на онлайн заявленията за жилищни кредити за изминалата година. Сред най-успешните продукти е иновативният „Спестовен жилищен кредит“, който до 30 юни 2015 г. е с нова, по-ниска лихва. По време на промоцията, първоначалните лихвени нива са от 5.80%, като клиентите имат възможност автоматично да ги намалят до 5.20%.
„Наблюдаваме промяна в съвременния модел на банкиране – нараства търсенето на интернет базирани услуги, интерактивни финансови приложения, гъвкави комбинирани продукти. В Пощенска банка реорганизираме бизнеса си, за да отговаря на времето, в което живеем и на новите технологии, които хората ползват. Насочваме се към финансови решения по мярка на клиента и към предоставянето на висококачествено обслужване в нови специализирани центрове. От началото на годината открихме седем центъра за жилищно кредитиране в София и страната. Те предлагат съвременен модел на банково обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти“, коментира Румен Радушев, началник на управление "Индивидуално банкиране" в Пощенска банка.
С иновативния „Спестовен жилищен кредит“, за който кандидатстването също е възможно и онлайн, клиентите могат автоматично да изплатят дома си по-бързо или да намалят месечните си вноски. На уеб страницата savingloan.bg има специално разработен калкулатор, с който всеки лесно може да пресметне колко пари и време може да спести с този кредит. От 1 април до 30 юни кредитополучателите могат да се възползват и от много изгодна първоначална лихва от 5.80%, дори и да нямат вложения в банката. За тези, които разполагат със средства в Пощенска банка, лихвата автоматично може да се намали до 5.20% в зависимост от размера на спестяванията им. Както и досега, клиентите разполагат със спестяванията си свободно и получават приходи от лихви по тях.
За да предостави най-добрите консултации по избора на кредит и закупуване на жилище, Пощенска банка инвестира в специализирана мрежа и обучение на висококвалифицирани експерти. Те очакват клиентите в новооткритите центрове в София, Пловдив, Варна и Бургас, където е съсредоточен основаният дял от бизнеса с имоти. Експертите допълват, че близо 10% от исканията за кредити идват онлайн, като се наблюдава значителна активизация на алтернативните канали на банкиране.
С продуктa „Спестовен жилищен кредит“ Пощенска банка бе избрана за национален шампион на България в конкурса “European Business Awards” през 2014/15, с което за пореден път доказа лидерството си на пазара в тази продуктова категория.