Управата на дадена фирма може да окаже огромно влияние на поведението на работниците си в офиса, но 40% от американските служители посочват, че нито веднъж не са се срещнали със своите ръководители. За това информира Business Insider, позовавайки се на проучване от сайта Career Builder.
Още по-шокиращ е фактът, че над една пета от тях дори нямат идея как изглеждат представителите на по-високите етажи на тяхната организация.
По-вероятно е „разминаването“ между служители и ръководители в ИТ-сектора, финансовите услуги, както и ритейл дейността.
Южната част на Щатите, както и Средният Запад, са сред районите с понижена комуникация между работниците и управляващите ги.
Две трети от служителите на дадена компания нямат никаква идея колко точно приходи реализира работодателят им, допълва проучването. То се базира на отговорите на над 7 хиляди души, работещи на пълен работен ден.