AOL ще управлява Tacoda като самостоятелно подразделение

25.07.2007 | 14:52
по статията работи: econ.bg
Очаква се до 2011 г. пазарът на насочената реклама да достигне 3.8 милиарда долара

 

Придобиването на Tacoda от АОL (America online) за 275 милиона долара е направено с цел придобиване на тежест в сектора, съобщава изданието Mediapost .

Сделката добавя една нова мрежа, насочена към рекламиране пред потребители с анонимно анализирано поведение, към Advertising.com, която вече е най-голямата в САЩ и работи с около 3 000 издатели.

AOL придоби Advertising.com през 2004 г. и оттогава управлява сайта като отделно подразделение, какъвто е и плана за действие с Tacoda.

Очаква се има 2011 г. пазарът на насочената към потребители с определено поведение реклама да нарастне с 3.8 милиарда долара. През миналата година стойността му е била 350 милиона долара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 03.01   1431 г. – Бургундският херцог предава срещу 10 000 франка Жана д'Арк на англичаните. 1496 г. – Леонардо да Винчи извършва неуспешен опит с конструиран от него...